Trouwen in de Heldringkerk in Hoenderloo

Waarom kiezen jaarlijks steeds meer bruidsparen van buiten Hoenderloo voor dit kerkje als locatie voor de sluiting van hun burgerlijk huwelijk of voor de kerkelijke inzegening van hun huwelijk?

Omdat de Heldringkerk (PKN), die dateert van 1858 een prachtig kerkje is. Een rijksmonument, dat in 2005 grondig is opgeknapt en gerestaureerd. Het is een sfeervol kerkje met een goed orgel. Het biedt plaats aan 110 personen.
Het witte kerkje is mooi gelegen te midden van het groen, met uitzicht op het dorp. Daarom zijn veel bruidsparen enthousiast over de Heldringkerk als trouwlocatie.

Wij raden geïnteresseerde bruidsparen aan om zelf een kijkje te komen nemen in het kerkje op de heuvel.
Jullie worden hartelijk ontvangen door een gastheer of gastvrouw. Zij vertellen jullie graag meer over de mogelijkheden die er zijn om van dit belangrijke onderdeel van jullie huwelijksdag in de Heldringkerk iets heel persoonlijks en moois te maken.

Het is ook mogelijk om zowel het burgerlijk huwelijk als de kerkelijke inzegening in de Heldringkerk te laten plaatsvinden.

De Heldringkerk biedt u diverse mogelijkheden om gebruik te maken van de Audio-Visuele installatie die sinds 2022 in de kerk aanwezig is, denk hierbij aan opname en/of livestream van uw huwelijksdienst.
Hiervoor geldt een meerprijs.

Tarieven voor 2023
Burgerlijk- of kerkelijk huwelijk 400,00 euro
Burgerlijk- en kerkelijk huwelijk 500,00 euro

Voor meer informatie kunt U contact opnemen met